Klachten
Vragen, onvrede, klachten – wat te doen?
Net als u wil Tandartsenpraktijk De Waterval dat zaken duidelijk zijn en dat u tevreden bent. Is dat niet het geval, laat het ons dan weten. We willen er graag samen uitkomen!
De snelste weg naar een antwoord of een oplossing is vaak: bespreking van uw vraag of probleem met de betrokken medewerker of behandelaar zelf. Lukt dat niet of ziet u daar tegen op dan zijn er andere mogelijkheden.
Bij Tandartsenpraktijk De Waterval werken medewerkers die in dienst zijn en zelfstandigen. De zelfstandige behandelaar heeft een eigen klachtenregeling en informeert u daarover.
Heeft u een vraag of probleem of klacht en komt u er niet uit met de medewerker zelf? De interne klachtencontactpersoon kan u zo nodig verder op weg helpen. Stuur dan een mail naar klacht@praktijkdewaterval.nl. Geef duidelijk aan over wie en waarover u een vraag of klacht heeft.
De interne klachtencontactpersoon neemt contact met u op. Ze verkent met u uw vraag of probleem; ze kijkt of snel een oplossing of een gesprek met de betrokkene medewerker(s) mogelijk is. Of ze informeert u over de juiste klachtenregeling waar u gebruik van kunt maken.
Uitleg over de mogelijkheden om een klacht in te dienen, vindt u in de klachtenfolder. De juiste weg vinden is niet altijd even makkelijk. Laat u dus voorlichten door de klachtencontactpersoon.
Onze praktijk is ook aangesloten bij degeschillencommissie.nl. Mocht u er niet uitkomen met onze klachtencontactpersoon zullen wij een passende oplossing aanbieden via De Geschillencommissie.